Her öğrencinin kitap okumasını sağlamak, Türkçenin daha güzel kullanımını sağlamak, öğrencilere açık , etkili düşünebilme, yazabilme , problem çözme becerisi ve anlayarak okuma becerisini kazandırmak amacıyla anasınıf öğretmenimiz Serpil Saydam'ın öğrencileriyle birlikte yaptığı "Kütüphaneler Haftası" etkinliği.
Anasınıfı B şubesi öğrencileri, öğretmenleri Nazlı Şener rehberliğinde 'Ü' harfi etkinliği gerçekleştirdiler. Ü sesini görsel sunumla, sanat etkinlikleri ve okuma yazmaya hazırlık etkinlikleri ile öğrendi. Ü sesini hatırlatıcı kelimeleri sınıf panosunda sergilediler.
Mrt
Anasınıfı Öğretmenimiz Serpil Saydam'ın tertip ettiği ramazan kolisi etkinliğine veli ve öğrencilerimiz yoğun ilgi gösterdiler. Öğrencilerimize yardımlaşma ve merhamet duygularını kazandırmak ayrıca Ramazan ayı için farkındalık oluşturmak amacıyla yapılan etkinlikte öğrencilerimiz kendi elleriyle yardım kolisi hazırladı. Hazırlanan koliler ihtiyaç sahibi ailelere teslim edildi. Bu örnek etkinlik için öğretmenlerimize , velilerimize ve öğrencilerimize teşekkür ediyoruz.
Dilimizin Zenginlikleri Projesi kapsamında anasınıfı öğrencileri, öğretmenleri Nazlı Şener gözetiminde mart ayı faaliyeti olarak söyle çiz etkinliğini gerçekleştirdiler. Öğretmenimiz sınıfta öğrencileriyle birlikte seçtikleri etkileşimli kitabı okuyup, kitabın içerisindeki bilinmeyen kelimeleri buldular. Çocuklar öncelikle bilinmeyen kelimelerin resimlerini kendileri çizdiler daha sonra gerçek görselleri ile karşılaştırdılar.
3/F sınıfı öğrencileri, öğretmenleri Ayten Yüngül koordinesinde 18 Mart Çanakkale Zaferi ve Şehitleri Anma günü münasebetiyle yaptıkları etkinliği sergilediler.
3/A sınıfı öğrencileri, öğretmenleri Merve Kızıldil eşliğinde kendi maket uçaklarını tasarladılar. Eğlenerek öğrenmek hem de uçağı kendileri uçuruyormuş gibi hissetmeleri öğrencilerimize oldukça iyi geldi. Öğrencilerimizin atölye faaliyetleri içerisinde modern teknoloji alanı olarak benimsenen İHA (İnsansız Hava Aracı) konularında altyapı kazanmaları ve bu alana bir adım daha yaklaşmaları için çalışmalar yapmaktayız.
"Yaşlılar Haftası "etkinliklerimizde, Anasınıfı A şubesi öğrencileri, öğretmenleri Nazlı Şener eşliğinde sanat etkinliği saatinde artık materyalleri kullanarak kesme, yapıştırma ve yuvarlama tekniğiyle nine ve dede yaptılar. Yaşlı kime denir? Yaşlılara karsı sorumluluklarımız nelerdir? Büyüklere saygı duymak ne demektir? Sorularına cevap verdiler.
Çocuklara dini sevdirerek öğretmek çok önemlidir. Bu iş zor olduğu kadar da uzmanlık gerektirir. Bu kimliğin oluşmasında Ramazan atmosferinden yararlanmanın etkisi büyüktür. Bunun için en başta çocuklara Ramazanı sevdirmek gerekir.
Anasınıfı öğretmenimiz Nazlı Şener mart ayı boyunca yaptığı etkinliklerde ramazan ayını çocuklara sevdirmek için çeşitli etkinlikler gerçekleştirmiştir. Öğrencileriyle birlikte Ramazan ayının vazgeçilmezlerinden olan imsakiyeler hazırlamışlardır. Ramazan davulcusu rolüne giren öğrencilerimiz manilerini söylediler. Paylaşmanın, yardımlaşmanın önemine değinmek için ramazan kolisi hazırlamışlardır.
Okulumuz Anasınıfı A Şubesi öğretmenimiz Nazlı Şener koordinatörlüğünde öğrencilerimiz toplama işlemini gerçekleştirdiler. Öğrenmeyi daha somut hale getirmek için toplama makinesinden faydalandılar. Söylenen sayıları takıp, sayı kadar pinpon topunu atarak hazinede biriken topları sayarak etkinliği tamamladılar. Bireysel çalışmayı geliştiren bu etkinlikle öğrencilerimiz toplama işlemini eğlenceli bir şekilde öğrendiler.
Her yıl 18–24 Mart tarihleri aralığı "Yaşlılara Saygı Haftası" olarak kutlanmaktadır. Anasınıfı A şubesi öğretmenimiz Serpil Saydam ve öğrencileri; hoşgörü, geçmişe saygı, büyüklerine hürmet gibi değerlere sahip bireyler yetiştirmek amacıyla "Yaşlılar Haftası" kapsamında etkinliklerine devam etmektedirler.
Okulumuz 4/B sınıfı öğrencileri, öğretmenleri Mehmet Çolak koordinesinde 'Müzik türlerinden hangisi daha fazla tercih edilmektedir?' konulu münazara etkinliği düzenlediler. Münazara öncesinde, her görüşten dörder öğrenci yer alacak şekilde karışık gruplar oluşturuldu. Öğrencilerimizin hem münazara hazırlık aşamasında hem de etkinlik esnasında dili etkin bir şekilde kullanmasına olanak sağlandı.
İstiklal Marşı'mızın kabulünün 103. yılını kutluyoruz.
İstiklal Marşı şiiri, Mehmet Akif Ersoy'un kaleminden çıkmış ve tüm Türkiye'ye armağan edilmiştir.
Anasınıfı A şubesi öğrencileri bu anlamlı günü öğretmenleri Nazlı Şener eşliğinde çeşitli çalışmaları yaparak milli duyguları hissederek geçirmeye çalıştılar.
12 Mart İstiklâl Marşı'nın Kabulü ve Mehmet Akif Ersoy'u Anma Günü nedeniyle okul bahçemizde Sınıf Öğretmenlerimiz Yasemin Dündar ve Mehmet Kaya'nın koordinesinde program düzenlendi. Saygı duruşu ve İstiklal Marşı'nın okunmasıyla başlayan programda günün anlam ve önemini belirten konuşmaların ardından görevli öğrencilerimiz tarafından program yerine getirildi.
Çanakkale Zaferi ve İstiklal Marşımız, İstiklal mücadelemizin biri silahla biri de kalemle atılmış̧ iki eşsiz imzasıdır. Çanakkale Zaferimiz, bu toprağın yiğitlerinin, göz bebeği Mehmetlerinin canlarını düşünmeden, bedenlerini siper ederek tarihe bir mühür gibi kazınmış̧ zaferidir.
Anasınıfı A şubesi öğrencileri Çanakkale haftasında öğretmenleri Serpil Saydam koordinesinde önce Kahraman Türk Askeri Seyit Onbaşı'nın hayatını ve savaşı nasıl kazandığımızı anlatan sunumu izledikten sonra "Türklerin Gemisi" adlı şarkıyı söylediler.
Çanakkale Zaferi ve İstiklal Marşımız, İstiklal mücadelemizin biri silahla biri de kalemle atılmış̧ iki eşsiz imzasıdır. Çanakkale Zaferimiz, bu toprağın yiğitlerinin, göz bebeği Mehmetlerinin canlarını düşünmeden, bedenlerini siper ederek tarihe bir mühür gibi kazınmış̧ zaferidir. İstiklal marşımız ise; bu nadide vatanın başka bir Mehmet'inin kelimelerle, önce zihinlerimize sonra tüm dünyaya karşı altın harflerle yazdığı şanlı marşımızdır. İki eşsiz mirasın buluştuğu bugünü, anasınıfı öğrencilerimiz öğretmenleri Serpil Saydam eşliğinde günün anlam ve önemine uygun etkinliklerle kutladılar.