T.C. Mİllî Eğİtİm BakanlIğI
ELAZIĞ / MERKEZ - Mehmet Zeki İlkokulu

Duyurular

Eyl

Psikososyal Destek Eğitim Programı salgın eğitimi kapsamında sınıf öğretmenlerimiz tarafından uygulanacaktır. Konuyla ilgili rehber öğretmenlerimizden bilgi alabilirsiniz.

Eyl

6 Eylül Salı gününden itibaren giriş ve çıkışlarda;

1. ve 2.sınıf öğrencilerimiz ön bahçedeki kapıyı kullanırken

3. ve 4.sınıf öğrencilerimiz sadece öğlen çıkışta arka bahçedeki kapıyı kullanacaktır. Tüm velilerimizin konuyla ilgili bilgilendirilmesi rica olunur.

Eyl

Sınıf Öğretmenlerimiz; Feyzi Özdemir, Suna Torğut ve Hasan Özturan raporlu olup önümüzdeki haftadan itibaren görevlerinin başında olacaklarıdr. Önemle duyurulur.

Tem

Ana Sınıfı ve 1. Sınıf kayıtları başlamıştır.


Okulumuz A BLOK girişine aday kayıt listeleri asılmış olup , Aday Kayıt Listesinde ismi olan öğrenci velilerinin, öğrencinin nüfus cüzdanı ile birlikte okul idaresine başvurmaları gerekmektedir. Önemle Duyurulur.

Haz

Okul internet siteleri etkin kullanım sıralama değerlendirme süreci 2020-2021 eğitim öğretim yılında 18.06.2021 tarihinde sonuçlanmıştır. Okul internet siteleri etkin kullanım sıralaması eğitim öğretim yılı boyunca her gün elde edilen sıralama verilerinin ortalaması alınarak bir süreç değerlendirmesi şeklinde oluşturulmuştur.

Haz

2.Dönem öğretmen puan çizelgeleri ve öğrenci davranışlarını değerlendirme çizelgeleri 17/06/2021 perşembe günü Müdür Yardımcısı Muhammet Çelik'ten alınarak, gün içinde imzalanıp tekrar teslim edilecektir.

Haz

Okulumuz 2020-2021 Eğitim Öğretim yılında belirli gün haftalar dâhilinde görevli olan öğretmenler tarafından yapılan pano ve kutlama programlarının dosya şeklinde, belirli gün haftanın bitiminden bir hafta içinde okul idaresine teslim edilmesi gerekmektedir. Ancak bazı belirli gün ve haftaların teslim edilmediği tespit edilmiş olup, 18/06/2021 Cuma günü mesai bitimine kadar  teslim edilmesi gerekmektedir. Tüm öğretmenlerimize önemle duyurulur.

Haz

Okul Zümre Toplantı tutanakları 17/06/2021 perşembe günü mesai bitimine kadar okul idaresine teslim edilmesi gerekmektedir. Zümre başkanlarına önemle duyurulur.

Haz

E-okul not veri girişleri kapatılmıştır. Veri girişlerini tamamlamayan öğretmenlerimiz 16/06/2021 çarşamba günü mesai bitimine kadar okul idaresiyle birlikte, işlemleri sonlandırması gerekmektedir. Tüm öğretmenlerimize önemle duyurulur.

Haz

Okul Müdürü Orhan Bulut başkanlığında Rehberlik Yürütme Kurulu üyeleriyle birlikte 17.06.2021 perşembe günü saat 11.00'da müdür odasında yapılacaktır.

Haz

Personel kimlik kartı daha önce almayanlar ve yenileyecek olanlar bankaya gerekli ücreti yatırdıktan sonra dekontlarıyla okul idaresine müracaat etmeleri gerekmektedir. 

Haz

Okul Proje Koordinatör Ekibi'nin  haziran ayı toplantısı 16/06/2021 çarşamba günü  saat 15:00'de, Müdür Yardımcısı Sami URUK başkanlığında yapılacaktır. Ekip üyelerine önemle duyurulur.

Haz

 

Değerli  Velilermiz;

887661@meb.k12.tr e-posta adresimiz üzerinden her türlü dilek, temenni ve taleplerinizi iletebilirsiniz.

Haz

Rehberlik araştırma merkezine yönlendirilen öğrencilerimizin  velileri randevu zamanı mutlaka öğrencileri ile birlikte yanlarında bulunmalıdır. Aksi takdirde öğrenci görüşmeleri gerçekleştirilmemektedir.

Haz

4. sınıf ve branş öğretmenlerimizin 14/06/2021 tarihine kadar sisteme girdikleri sınav tarihlerini silmeleri önemle rica olunur.